Hoe onze klant hun werkterrein binnen facilitaire diensten vergroot

Eén van onze klanten is een in Den Haag gevestigd bedrijf dat zich bezighoudt met diverse facilitaire diensten zoals professionele schoonmaak, beveiliging, gebouwonderhoud en parkmanagement in Den Haag en omstreken. Op dit moment heeft het bedrijf klanten in zeer uiteenlopende branches waaronder notariskantoren, advocatenkantoren, diverse multinationals, charitatieve instellingen en meer. Het bedrijf wil binnen de regio Haaglanden actief onderwijsinstellingen benaderen om haar diensten aan te bieden met als doel om raamcontacten aan te bieden voor meerdere facilitaire diensten.

Vergroot ook jouw klantenbestand

 

Werkterrein verbreedt middels focus op specifieke doelgroep(en)

 

Nu slecht één vijfde van de tijd aan acquisitie dan vóór Ad Hoc Data

Doelstelling bedrijf: Meer richten op de zakelijke markt m.b.t. bedrijven-verzamelgebouwen

Branche

Facilitaire diensten

HQ

Den Haag

Markt

Regio Haaglanden

Doelstelling bedrijf:

Actief onderwijsinstellingen benaderen met als doel om raamcontacten aan te bieden voor meerdere facilitaire diensten.

De strategie van het bedrijf

Begin 2018 stond de organisatie op een keerpunt: binnen de onderwijssector had dit facilitaire bedrijf nog weinig voet aan de grond. Oude verkoopmethoden werden achterwege gelaten en er werden nieuwe, goed geformuleerde doelen gesteld om de bedrijfsdoelen helder te maken. Het uiteindelijke doel was simpelweg om meer klanten te werven. Om nieuwe doelen haalbaar te maken, had sales betere tools nodig om de groei mogelijk te maken. Het bedrijf koos uiteindelijk voor Ad Hoc Data als de belangrijkste tool voor het vinden van nieuwe klanten. In de database van Ad Hoc Data ging men in eerste instantie op zoek naar onderwijsinstellingen voor primair, voortgezet en speciaal onderwijs.

De uitvoering

In onze selectietool selecteert het bedrijf binnen de regio op onderwijsinstellingen in de grotere gebouwen. Men selecteert hierbij onder andere op de filters pand oppervlak en ouderdom pand. Daarbij maakt het bedrijf een tweedeling: oudere en jongere panden voor een gedifferentieerde aanpak. Het bedrijf stuurt alle interessante instellingen een uitgebreide brochure en neemt vervolgens telefonisch contact op voor het doorspreken van de mogelijkheden en vast te stellen of er interesse is.

Het resultaat

De brochures zijn de deur uit en deze leads zullen in de komende weken telefonisch worden opgevolgd. Nadat het bedrijf alle prospects heeft benaderd, zal het werkterrein worden verlegd naar andere doelgroepen waaronder hogescholen en universiteiten, bedrijfsverzamelgebouwen en financiële instellingen.

Het bedrijf onthult dat de samenwerking met Ad Hoc Data een groot succes bleek te zijn. De transformatie die begin 2018 is ingezet, is succesvol verlopen. Ad Hoc Data bespaart de salesmedewerkers van het bedrijf veel tijd en besteedt slechts een vijfde van de tijd aan koude acquisitie dan vóór Ad Hoc Data. Het is essentieel om alle bedrijfsgerelateerde informatie direct bij de hand te hebben.

“Wat echt goed is aan Ad Hoc Data, is dat je bedrijven kunt vinden die hiervoor niet naar boven waren gekomen!”

Ontdek zelf het gemak waarmee je potentiële klanten vindt

Ga direct aan de slag en ervaar het gemak en de gebruiksvriendelijkheid van onze diensten. Maak via onderstaande button een gratis doelgroepselectie en ontvang de eerste 50 adressen gratis. Ben je bekend met de werkwijze en weet je precies wie jouw doelgroep is? Bekijk dan ook onze zeer voordelige jaarabonnementen voor structurele sales en marketing.

Maak jouw selectie Probeer gratis

Klantenrecensies

Wat klanten zeggen over Ad Hoc Data

Website was heel gebruiksvriendelijk

Website was heel gebruiksvriendelijk, ook met vragen kon je steeds terecht bij een hulpvaardige werknemer. Heel tevreden over onze ervaring met Ad Hoc Data.
door Spellerr 2023

Gebruikers ervaring Adhoc Data

Aangeboden dienst klopt tot in de details, fijne communicatie mogelijkheden met de medewerkers die zich flexibel opstellen en willen meedenken.
door Ruben 2023

Goede service, fijne selectietool

Erg fijn contact altijd en helpen ook goed en snel. Eerste keer voor mij dat ik zelf leads nodig heb voor de verkoop en dit gaat erg fijn, vlot en overzichtelijk via de selectietool en het persoonlijke contact.
door Jeffrey 2023

Fijn bedrijf

Fijne tent, goede bestanden. Ad Hoc heeft jarenlang onze prospectie ondersteund met accurate databestanden, totdat wij marktleider zijn geworden. Dat wil je natuurlijk!
door Jeroen 2023

Al jaren klant bij Ad Hoc Data!

Werken al jaren met Ad Hoc Data! Staan altijd klaar om snel dingen op te pakken, daar hou ik van. Op naar meer mooie jaren.
door Onur 2024

Snel en behulpzaam.

Snel en behulpzaam. Via de chat snelle reactie en direct goed geholpen.
door Monique 2024

Snel, overzichtelijk en juiste prijs/ kwaliteit verhouding

Makkelijk en duidelijk systeem om een goede selectie van bedrijven te maken. Tegen een betaalbare prijs!
door Gerard 2024

Heel makkelijke tool om te gebruiken

Heel makkelijke tool om te gebruiken om data te zoeken. Je kunt er snel en eenvoudig de juiste doelgroep bereiken. Belangrijk is ook de topservice die wordt gegeven. Zeker een aanrader.
door Gregory 2024

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over onze data, de selectietool of onze diensten? De meest voorkomende vragen vind je hier. Klik op de vragen voor het bekijken van de antwoorden.

Algemene vragen

Ad Hoc Data is al jaren een van de grootste spelers op het gebied van marketing- en salesinformatie voor de zakelijke markt. Wij spelen voor veel organisaties in Nederland en België een belangrijke rol in het ondersteunen van B2B marketing- en salesacties. Maar ook in het analyseren van doelgroepen en het actueel houden van zorgvuldig opgebouwde zakelijke databases. Dit doen wij door middel van een zeer complete en actuele dataset van bedrijven en organisaties, uitstekende persoonlijke service en zeer gebruiksvriendelijke tools. En dat alles voor de allerbeste prijs. Zo zorgen wij ervoor dat betrouwbare, actuele en kwalitatieve bedrijfsgegevens voor iedereen bereikbaar zijn. Van eenmanszaak tot multinational, voor elke organisatie biedt Ad Hoc Data een toegankelijke online tool voor het samenstellen van effectieve datasets tegen een eerlijke prijs. Daarbij nemen wij onze verantwoordelijkheid ten aanzien privacy en security zeer serieus en hebben ons daarom aangesloten bij het platform van DDMA. Voor ons bedrijf is het behalen van de Privacy Waarborg van DDMA dan ook een belangrijke bevestiging van een privacy compliant bedrijfsvoering. Daarnaast zijn wij gecertificeerd lid van Thuiswinkel Zakelijk, hét keurmerk voor veilig en betrouwbaar online shoppen.

Ad Hoc Data beidt toegang tot een verscheidenheid aan bedrijfsinformatie, waarmee je enerzijds in onze selectietool zeer scherp jouw zakelijke doelgroep kunt samenstellen en anderzijds een uitgebreid adressenbestand ontvangt in Excel, direct klaar voor uw marketing en salesacties. Denk hierbij aan de Naw-gegevens, vaste telefoonnummers en mobiele nummers, e-mailadressen en de naam van de wettelijke vertegenwoordiger. Je kiest zelf welke gegevens je wilt gebruiken voor het selecteren van jouw doelgroep en wilt ontvangen in het adressenbestand. Klik hier voor een volledig overzicht van alle bedrijfsgegevens in onze database.

Jazeker, wij kunnen gericht op zoek naar hele specifieke informatie over jouw doelgroep. Denk hierbij aan data analyses, bestandsverrijking, data synchronisatie en meer. Lees meer over onze maatwerk diensten.

Onze bestanden worden aan het begin van elke maand kosteloos geüpdatet. Hierdoor heb je altijd beschikking over actuele gegevens. Maandelijks worden alle wijzigingen automatisch doorgevoerd: adreswijzigingen, nieuwe inschrijvingen, verwerking van uitschrijvingen en meer. In onze selectietool kun je bij de Mutatie indicator (1 van de basisfilters) eenvoudig filteren op alle wijzigingen.

Na je bestelling ontvang je direct een bevestigingsmail met een activatielink naar jouw persoonlijke bedrijfsomgeving. Hierin kun je een eigen wachtwoord aanmaken, waarna je direct aan de slag kunt met jouw adressenselecties.

Bestellen

Dat is afhankelijk van de hoeveelheid benodigde bedrijfsadressen én welke gegevens je nodig hebt in je adresbestanden. Bekijk het licentie-overzicht voor uitgebreide informatie over alle licenties.

Gebruik maken van onze database kan al vanaf een laag bedrag per maand. U heeft dan maandelijks toegang tot 2.500 leads, inclusief 12 maal per jaar een kosteloze update van de database. Bekijk hier al onze mogelijkheden. Liever een los adressenbestand aankopen? Geen probleem. Vanaf €0,07 per record stel je al eenvoudig een bestand samen. Kijk hier om de grote van uw doelgroep te bepalen. Alle bedragen zijn exclusief BTW en € 5,00 bestandskosten.

Jazeker, je kunt ervoor kiezen om in de selectietool je gemaakte adressenselectie direct af te rekenen. In dit geval neem je dus geen licentie voor het maken van prospectbestanden op regelmatige basis. Hiervoor kun je uiteraard altijd achteraf nog kiezen.

Ja, wij hebben een database voor zowel alle Nederlandse als alle Belgische organisaties. Meer weten of gelijk een doelgroepselectie maken? Bekijk verdere informatie!

Zowel bij een licentie als bij het afnemen van een los adresbestand ontvang je direct na het plaatsen van je bestelling twee mailberichten. Dat is een bevestigingsmail én een mail met daarin een activatielink voor toegang tot de portal. Heb je deze berichten niet ontvangen? Dan zijn deze misschien in je spambox beland. Het is van belang om deze activatielink nog dezelfde dag te gebruiken; hiermee kun je je persoonlijke account aanmaken. Gebruik maken van onze marketing database kan dus binnen enkele minuten!

Vind je niet de informatie die je zoekt? Bekijk onze FAQ

Loading...