Jouw B2B leads database structureel actueel

Jouw database bestaat waarschijnlijk uit klanten, prospects en leads die vanuit verschillende kanalen binnen zijn gekomen. Het gaat vaak om een hoop informatie die verschillende kenmerken bevatten. Jouw marketing- en salesactiviteiten zijn enorm gebaat bij structuur, segmentatie én actuele gegevens. Door jouw database management te combineren met de slimme tooling van Ad Hoc Data, krijg je grip op alle datastromen binnen je organisatie en voeg je intelligente waarden toe aan je database.

Vraag een offerte aan Probeer gratis

Database Management | Ad Hoc Data

 

Jouw database altijd actueel en opgeschoond

 

Segmenteer jouw klanten en prospects met onze intelligente bedrijfsinformatie

 

Voeg relevante leads toe en verhoog je omzet

 

Bespaar direct tijd en geld en zet je marketingbudget slimmer in

Database Synchronisatie | Ad Hoc Data

CRM-database synchronisatie in 4 stappen

Bedrijfsgegevens verouderen snel. En dat is zonde, want je wilt jouw kostbare marketingbudget zo effectief mogelijk inzetten. Met onze slimme data-oplossingen actualiseren we je bestanden. We schonen ze bovendien ook op. Zo verspil je geen tijd en geld meer en kun je gericht jouw potentiële klanten benaderen. Jouw marketing database koppelen we in doen we in 4 stappen:

 

1

Intake: We inventariseren jouw wensen en doen een passend voorstel

 

2

Wij nemen jouw database synchronisatie volledig uit handen en gaan direct aan de slag

 

3

Binnen 2 tot 5 werkdagen ontvang je een compleet en actueel bestand terug

 

4

Zet de bestanden direct in voor jouw marketing en salesacties

Breid jouw database managementsysteem uit

Met slimme bedrijfsgegevens krijgen jouw adressenbestanden een directe kwaliteitsinjectie. Laat jouw bestanden verrijken met gegevens zoals: Branche, aantal werknemers, type gebouw, oprichtingsdatum, aantal vierkante meters en nog veel meer. Zo wordt een stuk makkelijker om leads en klanten met overeenkomstige kenmerken samen te voegen en jouw marketing en sales campagnes te personaliseren. Het afstemmen van jouw boodschap richting de juiste doelgroep wordt dan veel eenvoudiger en de effectiviteit van jouw campagnes schieten omhoog. Verhoog je omzet, werk kostenefficiënt en maximaliseer je winst: dat is wat ons betreft database marketing op z’n best.

 

Database Management System uitbreiden | Ad Hoc Data

 

Verrijken

Krijg inzicht in je meest en minst winstgevende klanten

 

Analyseren

Analyseer je klantendatabase en benader direct vergelijkbare leads

 

Personalisatie

Personaliseer jouw marketing en salesacties

 

Maximale winst

Meer klanten, lagere kosten, maximale winst

CRM-database API | Ad Hoc Data

CRM database koppeling met onze API

Altijd een volledig en actueel klantenbestand met onze uitgebreide CRM koppeling. Maak een directe koppeling met jouw b2b marketing database en onze zakelijke database. Zo vermijd je onnodige fouten in klantregistraties en beschik je direct over alle actuele bedrijfsgegevens. Gebruik de CRM koppeling om snel en eenvoudig relevante prospects te herkennen en haal geautomatiseerd jouw doelgroep op. Met deze alles in 1 oplossing beheers je alle systemen vanuit 1 centraal punt en werk je nooit meer met vervuilde data. Bekijk direct de voordelen van onze zakelijke API.

Zet jouw zakelijke database marketing kracht bij

Met onze complete zakelijke adressen database van alle bedrijven in Nederland bieden we voor iedere organisatie de handvatten voor effectieve gegevensverwerking. Van eenmanszaak tot multinational, voor veel bedrijven speelt Ad Hoc Data al sinds 2004 een belangrijke rol in het ondersteunen van data vraagstukken. Of het nu gaat om marketing en sales, database actualisatie, doelgroepsegmentatie of data analyses? Voor ieder vraagstuk zoeken wij de passende oplossing. Laat daarom jouw database koppelen aan onze API of neem contact op voor meer informatie.

Vraag een offerte aan Probeer gratis

Database Marketing | Ad Hoc Data

Klantenrecensies

Wat klanten zeggen over Ad Hoc Data

Website was heel gebruiksvriendelijk

Website was heel gebruiksvriendelijk, ook met vragen kon je steeds terecht bij een hulpvaardige werknemer. Heel tevreden over onze ervaring met Ad Hoc Data.
door Spellerr 2023

Gebruikers ervaring Adhoc Data

Aangeboden dienst klopt tot in de details, fijne communicatie mogelijkheden met de medewerkers die zich flexibel opstellen en willen meedenken.
door Ruben 2023

Goede service, fijne selectietool

Erg fijn contact altijd en helpen ook goed en snel. Eerste keer voor mij dat ik zelf leads nodig heb voor de verkoop en dit gaat erg fijn, vlot en overzichtelijk via de selectietool en het persoonlijke contact.
door Jeffrey 2023

Fijn bedrijf

Fijne tent, goede bestanden. Ad Hoc heeft jarenlang onze prospectie ondersteund met accurate databestanden, totdat wij marktleider zijn geworden. Dat wil je natuurlijk!
door Jeroen 2023

Al jaren klant bij Ad Hoc Data!

Werken al jaren met Ad Hoc Data! Staan altijd klaar om snel dingen op te pakken, daar hou ik van. Op naar meer mooie jaren.
door Onur 2024

Snel en behulpzaam.

Snel en behulpzaam. Via de chat snelle reactie en direct goed geholpen.
door Monique 2024

Snel, overzichtelijk en juiste prijs/ kwaliteit verhouding

Makkelijk en duidelijk systeem om een goede selectie van bedrijven te maken. Tegen een betaalbare prijs!
door Gerard 2024

Heel makkelijke tool om te gebruiken

Heel makkelijke tool om te gebruiken om data te zoeken. Je kunt er snel en eenvoudig de juiste doelgroep bereiken. Belangrijk is ook de topservice die wordt gegeven. Zeker een aanrader.
door Gregory 2024

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over onze data, de selectietool of onze diensten? De meest voorkomende vragen vind je hier. Klik op de vragen voor het bekijken van de antwoorden.

Algemene vragen

Ad Hoc Data is al jaren een van de grootste spelers op het gebied van marketing- en salesinformatie voor de zakelijke markt. Wij spelen voor veel organisaties in Nederland en België een belangrijke rol in het ondersteunen van B2B marketing- en salesacties. Maar ook in het analyseren van doelgroepen en het actueel houden van zorgvuldig opgebouwde zakelijke databases. Dit doen wij door middel van een zeer complete en actuele dataset van bedrijven en organisaties, uitstekende persoonlijke service en zeer gebruiksvriendelijke tools. En dat alles voor de allerbeste prijs. Zo zorgen wij ervoor dat betrouwbare, actuele en kwalitatieve bedrijfsgegevens voor iedereen bereikbaar zijn. Van eenmanszaak tot multinational, voor elke organisatie biedt Ad Hoc Data een toegankelijke online tool voor het samenstellen van effectieve datasets tegen een eerlijke prijs. Daarbij nemen wij onze verantwoordelijkheid ten aanzien privacy en security zeer serieus en hebben ons daarom aangesloten bij het platform van DDMA. Voor ons bedrijf is het behalen van de Privacy Waarborg van DDMA dan ook een belangrijke bevestiging van een privacy compliant bedrijfsvoering. Daarnaast zijn wij gecertificeerd lid van Thuiswinkel Zakelijk, hét keurmerk voor veilig en betrouwbaar online shoppen.

Ad Hoc Data beidt toegang tot een verscheidenheid aan bedrijfsinformatie, waarmee je enerzijds in onze selectietool zeer scherp jouw zakelijke doelgroep kunt samenstellen en anderzijds een uitgebreid adressenbestand ontvangt in Excel, direct klaar voor uw marketing en salesacties. Denk hierbij aan de Naw-gegevens, vaste telefoonnummers en mobiele nummers, e-mailadressen en de naam van de wettelijke vertegenwoordiger. Je kiest zelf welke gegevens je wilt gebruiken voor het selecteren van jouw doelgroep en wilt ontvangen in het adressenbestand. Klik hier voor een volledig overzicht van alle bedrijfsgegevens in onze database.

Jazeker, wij kunnen gericht op zoek naar hele specifieke informatie over jouw doelgroep. Denk hierbij aan data analyses, bestandsverrijking, data synchronisatie en meer. Lees meer over onze maatwerk diensten.

Onze bestanden worden aan het begin van elke maand kosteloos geüpdatet. Hierdoor heb je altijd beschikking over actuele gegevens. Maandelijks worden alle wijzigingen automatisch doorgevoerd: adreswijzigingen, nieuwe inschrijvingen, verwerking van uitschrijvingen en meer. In onze selectietool kun je bij de Mutatie indicator (1 van de basisfilters) eenvoudig filteren op alle wijzigingen.

Na je bestelling ontvang je direct een bevestigingsmail met een activatielink naar jouw persoonlijke bedrijfsomgeving. Hierin kun je een eigen wachtwoord aanmaken, waarna je direct aan de slag kunt met jouw adressenselecties.

Bestellen

Dat is afhankelijk van de hoeveelheid benodigde bedrijfsadressen én welke gegevens je nodig hebt in je adresbestanden. Bekijk het licentie-overzicht voor uitgebreide informatie over alle licenties.

Gebruik maken van onze database kan al vanaf een laag bedrag per maand. U heeft dan maandelijks toegang tot 2.500 leads, inclusief 12 maal per jaar een kosteloze update van de database. Bekijk hier al onze mogelijkheden. Liever een los adressenbestand aankopen? Geen probleem. Vanaf €0,07 per record stel je al eenvoudig een bestand samen. Kijk hier om de grote van uw doelgroep te bepalen. Alle bedragen zijn exclusief BTW en € 5,00 bestandskosten.

Jazeker, je kunt ervoor kiezen om in de selectietool je gemaakte adressenselectie direct af te rekenen. In dit geval neem je dus geen licentie voor het maken van prospectbestanden op regelmatige basis. Hiervoor kun je uiteraard altijd achteraf nog kiezen.

Ja, wij hebben een database voor zowel alle Nederlandse als alle Belgische organisaties. Meer weten of gelijk een doelgroepselectie maken? Bekijk verdere informatie!

Zowel bij een licentie als bij het afnemen van een los adresbestand ontvang je direct na het plaatsen van je bestelling twee mailberichten. Dat is een bevestigingsmail én een mail met daarin een activatielink voor toegang tot de portal. Heb je deze berichten niet ontvangen? Dan zijn deze misschien in je spambox beland. Het is van belang om deze activatielink nog dezelfde dag te gebruiken; hiermee kun je je persoonlijke account aanmaken. Gebruik maken van onze marketing database kan dus binnen enkele minuten!

Vind je niet de informatie die je zoekt? Bekijk onze FAQ

Loading...