In Nederland zijn ruim 3,3 miljoen bedrijven geregistreerd in het handelsregister. Om je marktpotentieel te bepalen in deze enorme vijver van gegevens heb je slimme data nodig om zorgvuldig te kunnen segmenteren. Met onze gebruiksvriendelijke tooling en jarenlange ervaring bieden we de perfecte bedrijfsspecifieke kenmerken om jouw marktpotentieel in kaart te brengen.
Je kan dus snel en eenvoudig een volledige branche uitdraaien en een gerichte marketing actie opzetten. Maar je kan ook een hele regio uitdraaien om vervolgens op basis van de kenmerken de doelgroepen in verschillende segmenten in te delen. Zo kan je per segment de ideale boodschap versturen.
Bepaal op basis van kenmerken als omvang (zoals het aantal medewerkers of de omzet), de hoofdactiviteit van een bedrijf, de sector of branche en het type organisatie jouw potentiële doelgroep.
Verdeel de bedrijven binnen jouw relevante markt in segmenten die dezelfde gedragskenmerken hebben. Zorg ervoor dat je segmenten groot genoeg zijn en voldoende van elkaar verschillen.
Vertaal de segmenten naar kansrijke doelgroepen: bedrijven die de grootste kans hebben om klant bij je te worden.
Formuleer per segment een pakkende boodschap en bepaal je marketing strategie.
Ruim 109 verschillende kenmerken om jouw zakelijke doelgroepen haarscherp te definiëren.
Maandelijks kan je alle mutaties binnen jouw doelgroep actualiseren. Zo weet je precies welke veranderingen er hebben plaatsgevonden.
Geen lange zoektochten meer naar de kenmerken van jouw doelgroep, maar alles direct in één complete database.
We helpen je graag verder om mee te denken met jouw strategie.
{{ vm.frenchify('Elke werkdag bereikbaar') }}
{{ vm.frenchify('Persoonlijk advies') }}
{{ vm.frenchify('Altijd actueel') }}
{{ vm.frenchify('Elke werkdag bereikbaar') }}
{{ vm.frenchify('Persoonlijk advies') }}
{{ vm.frenchify('Altijd actueel') }}