Voor veel bedrijven is het lastig om een klantenbestand correct en actueel te houden. Om je een indruk te geven: elke maand vinden er alleen al circa 50.000 wijzigingen plaats in onze database! Bovendien is de kans groot dat er gegevens ontbreken. Hierdoor kan er tijdens een campagne nog veel uitzoekwerk zijn.
"Wij maken jouw bestand correct en compleet."
Wij kunnen de ontbrekende informatie in jouw klanten- of prospectbestand aanvullen vanuit onze database. Adreswijzigingen worden doorgevoerd en gegevens worden verrijkt met de ontbrekende informatie. Zo zijn je gegevens snel weer compleet!
Tijdens een telefonische intake willen we samen met jou achterhalen wat je precies voor ogen hebt met de synchronisatie. Welke gegevens wil je synchroniseren, om hoeveel records gaat het en hoe is je prospect- of klantenbestand nu opgebouwd? Wanneer heb je het bestand nodig? En zijn er specifieke wensen?
Op basis van de intake stellen we een vrijblijvend en passend voorstel voor je op. We hanteren hierbij altijd scherpe en transparante tarieven en geven je een realistische inschatting ten aanzien van de aanleverdatum van de resultaten. Daarbij kijken we ook naar de geschatte slagingskansen om te kunnen verrijken.
De synchronisatie is een geautomatiseerde verwerking, waarbij er systematisch wordt gecontroleerd welke gegevens in het bronbestand overeenkomen met jouw bestand. Daarbij koppelen we diverse gegevens in een testbestand om te bepalen of er voldoende overeenkomsten zijn voor een succesvolle koppeling.
Wij leveren je het gesynchroniseerde bestand aan zodra wij ervan overtuigd zijn dat we voor jou de optimale verrijking van velden en opschoning van data kunnen bieden. Daarom voeren wij altijd nog een nacontrole uit over de gevonden resultaten. Op deze manier streven wij naar het optimale resultaat van je data synchronisatie.